REKLAMA
Znaleziono 910 wyników
[Warszawa] Netia zostaje w kompleksie Marynarska Business Parkartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Netia zostaje w kompleksie Marynarska Business Park
Operator telekomunikacyjny Netia S.A. przedłużył umowę najmu ok. 13.000 mkw. powierzchni biurowej w...
[Warszawa] Salon optyczny Zdzisław Robak w projekcie ArtNartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Salon optyczny Zdzisław Robak w projekcie ArtN
Kolejna firma poszukująca wyjątkowych lokalizacji high-streetowych na mapie Warszawy zdecydowała się...
Shell zwiększy zatrudnienie w swoim centrum w Krakowie o kolejne 400 osóbartykuł
Pokaż artykuł
Shell zwiększy zatrudnienie w swoim centrum w Krakowie o kolejne 400 osób
Holendersko-brytyjski Shell po raz kolejny stawia na stolicę Małopolski. Ten wielki, międzynarodowy...
Luksusowe nieruchomości premium w Polsce. Ekspert wyjaśnia trendy w 2024 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe nieruchomości premium w Polsce. Ekspert wyjaśnia trendy w 2024 roku
Na polskiej mapie luksusu coraz szybciej przybywa ekskluzywnych adresów, które w ostatnim czasie okrzyknięto mityczną odporną na kryzysy "maszynką" od pomnażania kapitału, a także symbolem statusu, wysokiej jakości i dobrego gustu. Sprawdziliśmy więc – analizując dane rynkowe oraz towarzyszące im trendy, jak te slogany reklamowe mają się do rzeczywistości.
PETMEX Company wybuduje nową fabrykę karmy dla zwierząt pod Krakowemartykuł
Pokaż artykuł
PETMEX Company wybuduje nową fabrykę karmy dla zwierząt pod Krakowem
Polska firma PETMEX Company sp. z o.o. wybuduje w województwie małopolskim nowy zakład produkcji karmy dla zwierząt. Inwestycja zostanie zrealizowana przy wsparciu Polskiej Strefy Inwestycji w Polance, w gminie Myślenice pod Krakowem. To już czwarta decyzja o wsparciu dla tej firmy, wydana przez Krakowski Park Technologiczny (KPT).
EPP: Outlet Park w Szczecinie z poszerzoną ofertą marek premiumartykuł
Pokaż artykuł
EPP: Outlet Park w Szczecinie z poszerzoną ofertą marek premium
Do grona najemców szczecińskiego Outlet Parku dołączyła marka Lacoste, ceniony producent odzieży i akcesoriów, poszerzając tym samym ofertę modową centrum. To kolejna marka premium, po m.in. Guess, Marc O’Polo, Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Desigual dostępna dla klientów szczecińskiego obiektu.
[Wrocław] Tuż nad rzeką stanie wieża mieszkalna. Prace ruszają [FOTO]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Tuż nad rzeką stanie wieża mieszkalna. Prace ruszają [FOTO]
Na budowie apartamentów Angel River zakończyły się już prace ziemne i przygotowawcze. Wykonawca...
[Wrocław] Starter III. Nowy mikroapartamentowiec stanie przy Borowskiej [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Starter III. Nowy mikroapartamentowiec stanie przy Borowskiej [WIZUALIZACJE]
Znamy coraz więcej szczegółów nowej inwestycji przy zbiegu ulicy Borowskiej i Dyrekcyjnej. Powstanie...
Wrocławskie osiedle nagrodzone międzynarodową, prestiżową nagrodą [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocławskie osiedle nagrodzone międzynarodową, prestiżową nagrodą [ZDJĘCIA]
Browary Wrocławskie – osiedle mieszkaniowo-usługowe zlokalizowane w centrum Wrocławia – zdobyło aż dwie statuetki podczas tegorocznej gali CEEQA 2025, nazywanej „Oscarami rynku nieruchomości” w Europie Środkowo-Wschodniej. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży. Co sprawiło, że to właśnie wrocławskie osiedle sięgnęło po ten wyjątkowy laur?
[Warszawa] Galeria Sadyba Best Mall w Warszawie uruchomiła pierwszą w Polsce bezobsługową wypożyczalnię motocykliartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Sadyba Best Mall w Warszawie uruchomiła pierwszą w Polsce bezobsługową wypożyczalnię motocykli
Pierwsza w Polsce bezobsługowa motostacja została otwarta w warszawskiej galerii Sadyba Best Mall. W...
Polska sieć Focus Hotels otworzyła swój drugi hotel w Bydgoszczy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Polska sieć Focus Hotels otworzyła swój drugi hotel w Bydgoszczy [ZDJĘCIA]
Jedna z najszybciej rozwijających się polskich sieci hotelowych Focus Hotels S.A. otworzyła swój drugi hotel w Bydgoszczy – Focus Hotel Premium Bydgoszcz.
United Colors of Benetton otworzył w Szczecinie pierwszy salon w formacie outletowym w województwie zachodniopomorskimartykuł
Pokaż artykuł
United Colors of Benetton otworzył w Szczecinie pierwszy salon w formacie outletowym w województwie zachodniopomorskim
Zarządzany przez EPP Outlet Park Szczecin sukcesywnie poszerza więc ofertę marek modowych, również premium, odpowiadając na potrzeby konsumentów, którzy poszukują jakościowych produktów w atrakcyjnych cenach. Do grona najemców dołączył niedawno United Colors of Benetton. To pierwszy salon tej włoskiej marki w formacie outletowym w województwie zachodniopomorskim.
Emaus Gardeninwestycja
Pokaż inwestycję
Emaus Garden
Kraków, Krowodrza, Borowego
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Rozbudowa szpitala EuroMediCare przy Pilczyckiej
Wrocław, Fabryczna
[Lublin] Nieruchomości dla najbogatszych: mieszkań premium jak na lekarstwoartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Nieruchomości dla najbogatszych: mieszkań premium jak na lekarstwo
Eksperci oceniają, że na lubelskim rynku nieruchomości coraz częściej poszukiwane są mieszkania z wy...
Westfield Arkadia poszerza swoją ofertę o kolejne marki premiumartykuł
Pokaż artykuł
Westfield Arkadia poszerza swoją ofertę o kolejne marki premium
Bogatsza gama produktów ucieszy klientów szukających odzieży wysokiej jakości, ekskluzywnych kosmetyków, zapachów oraz biżuterii. Klienci mogą odwiedzić m.in. butik La Mania z przymierzalnią VIP oraz wyjątkową strefą chill, flagowy salon kosmetyczny Estée Lauder – pierwszy w stolicy wyposażony w gabinet z zabiegami pielęgnacyjnymi oraz pierwszy warszawski lokal marki SAVICKI z wydzielonym VIP Room’em.
W Warszawie otwarto nowy, prywatny akademik klasy premium [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie otwarto nowy, prywatny akademik klasy premium [ZDJĘCIA]
W Warszawie otwarto nowy, prywatny akademik klasy premium, funkcjonujący w ramach sieci Student Depot. Obiekt oferujący łącznie 540 pokoi powstał u zbiegu ulicy Modzelewskiego i alei Wilanowskiej. Za budowę w formule "pod klucz" odpowiadała Kajima Poland. Generalny wykonawca specjalizujący się dotychczas głównie w budowie obiektów przemysłowo-logistycznych oraz handlowych, potwierdził tym samym swoje szerokie kompetencje także w obszarze projektów mieszkaniowych.
Segment premium dla seniorów – nowy trend dotarł do Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Segment premium dla seniorów – nowy trend dotarł do Polski
Najnowsze badania Eurostatu jednoznacznie wskazują, że średnia wieku mieszkańców krajów członkowskich Unii Europejskiej wciąż się podnosi i wiele wskazuje na to, że tendencja ta będzie się utrzymywać. Sytuacja wymusza na poszczególnych krajach rewizję planów działań wobec wybranych grup mieszkańców tak, aby lepiej odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby. Problem ten dotyczy również rynku nieruchomości, a konkretniej – segmentu przeznaczonego dla seniorów, który z uwagi na kryzys demograficzny cieszy się coraz większym zainteresowaniem.
Nowa inwestycja premium na Księżym Młynie w Łodzi [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nowa inwestycja premium na Księżym Młynie w Łodzi [WIZUALIZACJE]
Przy ulicy Tymienieckiego 17 w Łodzi, w sercu cieszącej się rosnącą popularnością zabytkowej dzielnicy Księży Młyn, powstanie wyjątkowa inwestycja o nazwie "T17". To reprezentacyjny budynek, o łącznej powierzchni ok. 5500 mkw., położony naprzeciwko parku im. Jana Kilińskiego, w najbliższym sąsiedztwie takich skarbów architektury jak willa Ludwika Grohmana, przędzalnia Karola Scheiblera czy pałac Herbsta.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
REKLAMA